Toimitusehdot
Celestial Finland Oy Ab, toiminimellä Casa Heavenly (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: outi@casaheavenly.fi
Puhelin: 050 554 1414
Postiosoite: Vedamörintie 86, 02480 Kirkkonummi
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Toimitustavat ja -kulut
Toimitusmaat
Toimitamme lähetyksiä ainoastaan Suomessa.
Nouto Postista
Hinnoittelu tilauksen painon mukaan:
Paino max 2 kg – 18,90 €
Paino max 5 kg – 20,90 €
Paino max 10 kg – 22,90 €
paino max 15 kg – 25,90 €
paino max 35 kg – 35,90 €
Nouto SmartPOST-automaatista
Hinnoittelu tilauksen painon mukaan:
Paino max 2 kg – 18,90 €
Paino max 5 kg – 20,90 €
Paino max 10 kg – 22,90 €
paino max 15 kg – 25,90 €
paino max 35 kg – 35,90 €
Nouto varastostamme
0 €
Voit myös noutaa tilauksesi varastostamme erikseen sopimalla, osoite: Vedamörintie 86, 02480 Kirkkonummi. Palvelemme arkisin klo 16.00-19 sekä lauantaisin klo 9-14. Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen, jonka yhteydessä ilmoitamme milloin tilaus on noudettavissa. Nouto on maksuton.
Tilaus
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä näiden ehtojen lisäksi noudattamaan Myyjän kulloinkin voimassa olevia muita sopimus-, käyttö- ja myyntiehtoja, joita Myyjä on ilmoittanut soveltavansa Verkkokauppaan.
Asiakkaan on näin syytä tutustua huolellisesti myös Myyjän muihin Verkkosivulla oleviin toimitusehtoihin.
Tilauksen yhteydessä Asiakkaan tulee aina ilmoittaa oma nimensä, postiosoitteensa, sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa.
Yritysasiakkaiden tulee lisäksi ilmoittaa yrityksen nimi ja y-tunnus.
Alle 18-vuotiaan Asiakkaan tulee lisäksi ilmoittaa suostumuksen antaneen huoltajan nimi ja sähköpostiosoite tilauksen lisätieto-kentässä. Tilauksen jättämisen jälkeen Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus. Sitova kauppasopimus tulee voimaan silloin, kun Myyjä on kirjallisesti vahvistanut tilauksen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetuskustannuksia. Kuljetuskustannukset tulevat hinnastossa esitettyjen hintojen päälle. Asiakas valitsee tilauslomakkeen vaihtoehtojen perusteella toimitustavan ennen tilauksen vahvistamista. Kun toimitustapa on valittu, palvelu ilmoittaa valitun toimitustavan kuljetuskustannukset, jotka Asiakas hyväksyy maksavansa vahvistaessaan tilauksen. Kaikki hinnat ilmoitetaan euroissa.
Postin voimassaoleva hinnasto löytyy osoitteesta www.posti.fi/hinnat/,
Matkahuollon hinnasto osoitteesta www.matkahuolto.fi.
Asiakas näkee tuotteen ja kuljetuksen kokonaishinnan ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Tilatut tuotteet myydään tilaushetken hinnalla. Kuitenkin jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät Myyjän sivustolla.
Tuotetietovirheen takia tehtävä tuotteen palautus on asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä 14 vuorokauden sisällä siitä tilauksesta. Selvissä hintavirhetapauksissa Myyjä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että Asiakkaan olisi pitänyt huomata se.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com/
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit) sekä yrityslaskulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin puhelimitse 050 5541414 tai sähköpostitse outi@casaheavenly.fi ja kysy palautusohjeita.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä meihin 050 5541414 tai outi@casaheavenly.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Maksuehdot ja maksun suorittaminen
Tiedot käytettävissä olevista maksutavoista ja -ehdoista löytyvät Myyjän verkkokaupan sivuilta ja tilauslomakkeesta. Kun tuote noudatetaan postiennakkoa vastaan, tuote on noudettava postista postin ilmoittamaan määräpäivään mennessä. Muuten tilaus katsotaan peruutetuksi.
Toimitus
Tilaukset toimitetaan erikseen sovitun mukaisesti joko postitse tai Matkahuollon
välityksellä tai noutamalla. Myyjä toimittaa varastossa olevia tuotteitaan Asiakkailleen noin 1-3 päivän käsittelyajalla. Tämän lisäksi tulee tuotteen normaali kuljetusaika.
Myyjä pyrkii ilmoittamaan, jos tuotteen käsittelyaika on pidempi kuin 7 päivää.
Ilmoitetut toimitusajat ovat suuntaa antavia. Myyjä ei välttämättä pysty toimittamaan kaikkia tuotteita arvioidussa ajassa, vaan toimitusajat riippuvat tuotteiden saatavuudesta. Myyjä pidättää oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä poikkeuksellisen suurissa erissä.
Palautusoikeus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä
vaiheessa kun tilaus on jo käsitelty.
Mikäli Asiakas ei halua lunastaa tilaustaan postista, on suositeltavaa, että hän kuitenkin ilmoittaa siitä kauppiaalle tai paikalliseen postiin.
Tällaisissa tapauksissa Myyjällä on oikeus veloittaa Asiakkaalta postituskulut.
Tuotteilla on kuluttajansuojalain 6 luvun mukainen 14 päivän palautus- ja
vaihto-oikeus postipaketin tai noutotilauksen noutohetkestä alkaen (mukaan
lukien viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien noutopäivä). Tuotteiden palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautusaikana Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä
samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Asiakas
voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä
peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön. Jos
tavara on pakattu sinetöityyn tai vastaavasti suljettuun pakkaukseen, tulee
pakkauksen olla avaamaton ja sinetin ehjä. Palautusoikeus ei koske ns. hygieniatuotteita, kosmetiikkaa tai elintarvikkeita (vitamiinijuomia) eikä Asiakkaalle erikoistilauksina toimitettuja tuotteita. Postitse ja Matkahuollon kautta tapahtuva palauttaminen on tämän sopimuksen kohtien 7., 8. ja 9. palautustilanteissa Asiakkaalle kotimaantoimituksissa maksuton sillä
edelletyksellä, että tilauksen summa on ylittänyt 100€ toimituskuluineen.
Alle 100€ arvoisen tilauksen palautuskuluista vastaa aina Asiakas. Muita
palautustapoja Myyjä ei korvaa ilman erillistä sopimusta.
Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut maksaa Asiakas itse, ellei erikseen ole
muuta sovittu. Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan
velvollisuus on todistaa päivä, jolloin paketti on lunastettu postista, esimerkiksi postin kuitin avulla.
Asiakkaan on toimitettava tuotepalautukset aina:
a) alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä,
b) mukana kopio tilausvahvistuksesta
c) kirjoita seuraavat tiedot paperille: tilaajan nimi, osoite ja yhteystiedot, tilauksen ajankohta, tilinumerosi IBAN-muodossa ja halutessasi palautuksen syyn.
d) viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran noutohetkestä.
e) varustettuna Asiakkaan tilitiedoilla
Myyjä palauttaa maksun viimeistään kolmenkymmenen [30] päivän kuluessa siitä, kun Myyjä on saanut takaisin palautetun tuotteen.
Ostajan oikeudet virhetilanteessa
Mahdollinen takuu tai muu Myyjän antama sitoumus ei rajoita ostajan lakiin
perustuvaa oikeutta vedota kaupan kohteessa olevaan virheeseen. Jos luovutetussa tavarassa ilmenee virhe, Myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata virhe, jos tämä voi tapahtua kohtuullisessa ajassa ja siten, että Asiakkaalle ei aiheudu korjaamisesta kustannuksia tai olennaista haittaa. Jollei tämä ole
mahdollista, Asiakas voi vaatia virhettä vastaavaa hinnanalennusta tai virheetöntä tavaraa. Jos virhe ei kuluttajakaupassa ole vähäinen, Asiakas saa purkaa kaupan ja vaatia vahingonkorvausta välittömistä vahingoistaan. Jos virhe ilmenee kuuden (6) kuukauden kuluessa tavaran luovutuksesta, virheen oletetaan olleen tavarassa jo luovutushetkellä. Olettamaa ei sovelleta, jos Myyjä osoittaa, että virhe on syntynyt vasta luovutuksen jälkeen tai jos olettama on virheen tai tavaran luonteen vastainen.
Asiakkaan pitää ilmoittaa virheestä Myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Kuluttajakaupassa virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden (2) kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja
havaitsi virheen. Ostajan pitää toimia niin, etteivät vahingot aiheettomasti
lisäänny.
Viallinen tavara on toimitettava korjattavaksi tai vaihdettavaksi aina hyvin
pakattuna, mukana kopio tilausvahvistuksesta. Myyjä ei ole muissa kuin kuluttajansuojalain määräämissä tilanteissa vastuussa tavaran virheestä tai luovutuksen viivästymisestä aiheutuneesta välillisestä vahingosta.
Vastuunrajoitus määrätyissä tilanteissa
Myyjän vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. Myyjä ei ole vastuussa tuotteiden valmistajien sivuilla olevista tiedoista. Myyjän vastuu rajoittuu aina välittömiin vahinkoihin, ellei Myyjän voida osoittaa syyllistyneen huolimattomuuteen.
Asiakasrekisteri
Myyjä voi pitää Asiakkaistaan asiakasrekisteriä. Asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja Myyjä sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja
eteenpäin muille kuin rekisteriselosteessa mainituille osapuolille.
Muutokset verkkokauppaehtoihin
Näitä ehtoja voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Sopimusehdot ovat Myyjän ja Asiakkaan välisessä suhteessa voimassa sellaisena kuin ne olivat kutakin tilausta tehtäessä. Uusiin tilauksiin sovelletaan aina Myyjän kulloinkin käytössä olevia sopimusehtoja, jotka löytyvät Myyjän kotisivuilta. Mikäli Asiakkaalla on kysymyksiä liittyen yksittäiseen tilaukseen, näiden ehtojen tulkintaan tai soveltuvuuteen, Asiakasta kehotetaan ottamaan yhteyttä Myyjän
asiakaspalveluun (tiedot Myyjän kotisivuilla).
Sovellettava laki ja riitojen ratkaiseminen
Näihin myyntiehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Jos erimielisyyksiä ei voida
ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttajaostaja voi saattaa
asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Jos erimielisyydet
ratkaistaan tuomioistuimessa, kanne on nostettava Asiakkaan asuinpaikan
yleisessä alioikeudessa, ellei Asiakas halua nostaa kannetta Myyjän
kotipaikan yleisessä alioikeudessa. Muussa kuin kuluttajakaupassa Myyjä voi
nostaa kanteen myös Helsingin käräjäoikeudessa.